مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

مكان :  تهران - جاجرود

دسترسي :  جاجرود – قبل از پمپ بنزين كمرد – از طريق يك دور برگردان دوباره بسمت تهران تغيير مسير ميديم – سمت راست خيابان عريضي است كه  ابتداي  خيابان  ،‌ تالاري بنام  سالار قرار دارد و بعد دوباره دست چپ

منطقه كمرد در فاصله 20 كيلومتري تهران و در جاده منتهي به رودهن واقع شده است .از جايي كه ماشين را پارك كرديم تا آبشار ديدني كمرد فقط 10 دقيقه كوهپيمايي بود . 

فاصله تا تهران : 20 كيلومتر

جاذبه ها :  آبشار كمرد در انتهاي يك دره پوشيده از درختان نارون ، چنار و زرشك كوهي خودنمايي ميكند .

توضيحات : بعد از عبور از جاجرود و قبل از رسیدن به پمپ بنزین از دور برگردان وسط جاده باید به سمت تهران برگردیم و از جاده آسفالته کنار پل هوایی عابر پیاده به سمت راست منحرف شویم .کمی جلوتر در سه راهی به سمت چپ گردش     می کنیم و حدود 7 کیلومتر مستقیم به پیش می رویم تا به روستای کمرد برسیم که در مجموع از اتوبان بابایی 15دقیقه بیشتر راه نیست . از مرکز روستا تا محل آبشار حدود نیم ساعت راه پاکوب مشخصی است که بعد از طی این مسیر به ناگهان با محوطه بسیار بی بدیل آبشار مواجه می شویم . این آبشار یک آبشار فصلی بوده و همیشگی نیست ودر بیشتر ایام سال آب ندارد ولی دارای زیبایی خاصی در نوع سنگهای آن و فضای فوقانی آبشار می باشد . بهترین زمان دیدار از این آبشار در فصل بهار می باشد . این آبشار را می توان به راستی بچه مارگون نامید (( مارگون نام یکی از زیباترین و با شکوه ترین آبشار های ایران در استان فارس است )) در مورد امکانات رفاهی باید گفت که در جاجرود همه امکاناتی وجود دارد اما در کنار آبشار هیچ امکاناتی وجود ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com